Semne de Carte

Prima mea pasiune a fost cititul. Pe ce carte puneam mana, nu puteam sa o las jos pana nu o citeam integral. Desi s-a mai domolit setea de cunoastere, cititul  inca ramane una din activitatile mele preferate si nu iubesc nimic mai mult decat o zi luminoasa, petrecuta langa fereastra,  in fotoliul meu preferat, evident citind.

Asa ca fara alte vorbe va prezint piscutele mele, intotdeauna de mare ajutor!

Sunt foarte pestrite dragele de ele, asta deoarece le-am facut din paginile unei reviste.

Trebuie sa fie cat mai subtiri pentru a nu produce vreo stricaciune carti. Si parca arata si mai bine asa, sunt vesele rau. Ca sa nu mai zic ca nu se mai uita nimeni pe revista din care am taiat foile, deci am reciclat, nu?

Daca doriti sa va incercati talentul videoclipul lui Jo Nakashima este foarte clar. Ah, si inca o poza cu pisicuta mea preferata! :D

Leave a Reply

